جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۰
کد خبر: ۱۴۰۹۲۶
|
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵

کارگاه آموزش دوره‌های «نویسندگی رئالیسم جادویی و دنیای شگفت داستانی» در فرهنگسرای معرفت

کارگاه آموزش دوره‌های «نویسندگی رئالیسم جادویی و دنیای شگفت داستانی» با حضور امید کورچی روز‌های دوشنبه ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.

کارگاه آموزش دوره‌های «نویسندگی رئالیسم جادویی و دنیای شگفت داستانی» در فرهنگسرای معرفتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، فراگیران با شرکت در این دوره با اصول، شرایط و لوازم داستان نویسی آشنا و یاد می گیرند برای نوشتن از کجا شروع کنید، از نگاه خودتشان بنویسند و چگونه نویسنده شنود و چطور بنویسند تا متن شان برای همه خوانندگان جذاب باشد.

«رئالیسم جادویی»، سبک ادبی فوق العاده جذاب و محبوبی است که از دنیای شگفت انگیز داستانی به دنیای ادبیات وارد شده است. این سبک به طور ضمنی از جامعه و مخصوصاً اقشار بالادستی آن، انتقاد می کند چرا که این سبک ، به جای پرداختن به اعیان و اشراف، به زندگی انسان های بدون ثروت و سرمایه می‌پردازد.

موضوعی که نقطه‌ی اتصال همه‌ی نویسندگان این سبک به حساب می‌آید، پرداختن به طرد شدگان و ستم دیدگان جامعه در بستر واقعیتی آمیخته با خیال است.علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به فرهنگسرای معرفت واقع در خیابان بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت، روبروی مسجد قام(عج) مراجعه و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن 44304979 تماس بگیرند.

نظر شما